Memories in blue

Dålig uppdatering, men sitter inte så mycket framför datorn + att det är mycket i skolan. Jag kan iallafall sammanfatta dagen. Skolan 10-13 typ. Bokredovisning av "luftslottet som sprängdes" och ett G på spanskaprovet. Inte helt nöjd, men får göra det bättre tills nästa gång. Fick nya numret av Chic idag också och har äntligen fixat problemet med bluetooth och android market på min mobil.

Imorgon är det matteprov och så ska vi ta lite studiobilder på fotolektionen, så jag ska leta fram en snygg outfit och packa ner mina nya heels. Nu ska jag bara duscha och sen blir det drama framför Grey´s Anatomy och Kungarna av Tylösand. Puss!


2 bilder sen i somras tagen med pappis kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0