sköna tisdagar

Kom inte på någon bra rubrik så det fick bli såhär. Det gick sådär på ena provet idag och mycket bra på det andra. När vi hade slutat, ung vid 12 gick jag, Linnea och Sofie och åt lunch på La Strada och sen gick vi och kollade lite på stan. Jag köpte ett jättefint nytt nagellack! Sen gick vi tillbaks till skolan för skolfotot. Vi hade väldigt kul, men jag har en känsla av att det inte blev så bra. Men man får väl se sen när vi får katalogen. 

Efter skolan följde Linnéa med mig hem och vi kollade på SATC, åt tacos, sjöng falskt och dansade och prövade kläder. Imorgon är det sovmorgon till 09.45 och sen slutar jag vid 11.10 typ. Ganska chill, hehe. Är supertrött så nu blir det sängen dirr. Godnatt.


Jag köpte nagellacket i mitten. Det är dock mycket finare i verkligheten!
(Muddy water.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0