everytime I try to fly, I fall

Åkte hem från skolan idag för att mina gångar inne i mitt snoriga sega huvud kändes svullna och gjorde ont så att man ville säga till alla att hålla käften för att man hörde så mycket,  slita ut ögonen och lägga dom i vatten för att det tryckte så mycket och skära av näsan för att den kändes lika stor och äcklig som katastrofen i Japan + att det gör ont i hela kroppen. Det känns som om min kropp inte tillhör min själ typ.

Så, nu har jag klagat färdigt. :)))))

Hade egentligen en bild till inlägget men orkar inte ladda över den från mobilen.


Kommentarer
Postat av: SAGALOVISA

Kan du komma till mig på söndag? Hanna kommer också, så vi tänkte jobba med arbetet för vi har inte kommit långt + att i vår paus så bakar vi :D PÖSS!!!!!!

2011-04-08 @ 08:35:34
URL: http://www.sagalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0