lördag

Igår var jag och tjejerna hos Bella och åt delicious food! Helt underbart gott var det. Idag steg jag upp tidigt för att först åka på loppis en snabbis, där jag fyndade en tröja för 30 spänn. Köpte den av Linnéa, haha. Sen åkte jag vidare hem till Becka och Wictor. När dem äntliga var färdiga åkte vi till IKEA där vi har vart hela dagen! Jag har skrattat massvis och ätit gott! Ska dit med mamma och Rolf nästa vecka för att inhandla massa göttiga grejor till mitt rum. Nu är jag iaf hemma hos Becka och vi håller på att plocka och fixa lite. Åt precis mat a´la american style, haha. Vaniljyoggi med M&M´s. Tillslut var yoggin i alla möjliga färger av alla färgämnen! Nu är jag helt slut efter dagen så vi hörs nog imorgon. Ska lägga upp alla bilder från middagen hos Bella, bild på tröjan o.s.v. imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0