godnattlista

Namn: Malin Cecilia Svensson
Piercingar: nej
Tatueringar: Nej, men kanske i framtiden
Längd: 162
Skostorlek: 38
Hårfärg: ????
Fräknar: Nej, men det är jättefint!
Motto: fånga dagen
Kär? ja :)
Önskar du att du bodde någon annanstans? inte just nu
Vilket schampo använder du? oftast garnier fructis
Vad är du rädd för? Att förlora någon nära är en grej
Gillar du berg- och dalbanor? yes, I do!

Senaste...
Filmen du hyrde? the blind side
Filmen du köpte? Harry potter och halvblodsprinsen tror jag..
Låten du hörde: rolling in the deep
Låten du laddade ner? orkar inte hämta mobilen o kolla..
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? mimmi
TV-program du såg? spin city, det var bara på i bakgrunden dock
Favorit...
Låt: beror på
Sak att göra: Umgås med människor jag tycker om, liseberg, äta, bada, cykla
Sport: pass
Kläder: onepiece <3
Film: har inte bara en favorit
Bil: hippiebil! <3
Serie: greys anatomy, o.c, one tree hill, desperate housewifes, solsidan, the big bang theory

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? aa
Gråtit över en flicka? aa
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? asso typ inte..
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? haha, ja

Senaste...
Boken du läste? Hypnotisören av Lars Keppler, men håller på med nästa bok nu
Personen du fick e-mail av? no idea
Personen du fick brev av? samma
Personen du fick sms av? linnéa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? längesen, eftersom min syster inte bor hemma
Saken du köpte? jag hyrde en film idag, 15:- ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0