i love electricity!!

Vi har inte ens vart utan ström i ett dygn men ändå känner man sig helt panikslagen. Nu har vi visserligen fått tbx strömmen, men ett tag började jag nästan gråta. Det kändes typ som i en science fiction film eller thriller där alla karaktärer är långt borta och inte har någon kontakt med civilisationen. Men imorse däremot, så hade jag det riktigt mysigt. Jag tände massa ljus och lyssnade på mobilradion och läste amelia.

Idag hade jag iaf prov på lagar m.m. Det var bara 3 frågor och jag måste säga att jag hade förväntat mig ett svårare prov men man ska inte säga för mycket innan man har fått det i handen. Men jag hoppas på ett bra resultat iaf. Nu ska jag gå och duscha sen sova.


veckans mysigaste frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0