2010 - del 1

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Jadå. Berättar senare.

- dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

- vilka länder besökte du?
Norge.

- är det något du saknar med 2010 som du vill ha 2011?
Det känns som om jag tappade något nånstans, så det letar jag efter.

- vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
11 juni - skolavslutningen. 30 april - valborg. 31 december - nyår. Sen är det tomt.

-största misstaget?
Lyssnat för mycket på andra och inte följt min magkänsla. Jag har inte sagt ifrån när folk har sårat mig eller stått upp för mig själv.
 
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Kanske någon förkylning här eller där, men inget allvarligt.
 
- bästa köpet?
Mina solglasögon, mobilen, mina flipflop, min aprikosfärgade klänning och mina hudvårdsprodukter.
 
- vad spenderade du mest pengar på?
Mat kanske? Kläder och sånt? Ingen aning.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
sommaren, mina vänner och alla roliga stunder med Matilda (Goude)!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Alors on danse, we no speak americano, luminary ones, billionare, monday morning, natteravn, browneyed girl, 2000-talet, från och med du och allt med eddie vedder.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Om man ser på det hela så var jag gladare 2009, men i år hade jag Mimmi och Anna i mitt liv. 

- vad önskar du att du gjort mer?
Stått upp för mig själv och sagt ifrån, motionerat.

- vad önskar du att du att du gjort mindre?
Vet inte.

- blev du kär?
I sommaren, i Sverige. 

- favoritprogram i år?
Paradise Hotel, Grey´s Anatomy, DH, One Tree Hill. Idol är inget favvoprogram men årets upplaga blev sjukt bra tack vare Jihde, Weise och Jay.
 
- bästa boken du läste i år?
Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson.
 
- största musikaliska upptäckten?
Kan inte välja, upptäckte sjukt mycket. Älska Spotify!

- något du önskade och fick?
Wii, fick göra min egen midsommarkrans och fick besöka Ullared hela 3 gånger. 

- något du önskade dig men inte fick?
Onepiece. :(

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Inte den blekaste.
 
- finns det något som skulle gjort ditt 2010 bättre?
Ja, men det spelar ingen roll nu.
 
- hur skulle du beskriva din stil 2010? 
Den skiftade. I våras kommer jag inte riktigt ihåg, men jag gillade mina svarta kilklackar väldigt mycket och hade nog väldigt mycket jeansleggins. I somras hade jag klänningar och gick barfota alt flipflop. När vi började skolan tappade jag min stil lite och shoppingsuget, men känner att det börjar komma tbx. 
 
- vad fick dig att må bra?
Matilda, Mimmi och Anna. Sommaren, isté och solen.

- vem saknade du?
När jag var hemma saknade jag Matilda och pappa och när jag var hos pappa saknade jag Mimmi, Linnéa och Anna.

- fått någon ny vän?
Ja, en hel del faktiskt.

- årets sötaste?
Mimmis lillasyster.
 
- årets hetaste?
 No idea.
 
- årets besvikelse?
 Vissa männsikor, Onepiece, tappat kontakten med gamla vänner.

- årets bästa?
Sommarnätterna/Östersjö/Ullared/Åka genom Sverige/Nyår.

-årets skratt?
Alla skratt med Matilda. "Jag är festis" "Whoosh" "Goude" "Sockakick" och japanerna som satt på vår buss.

-sammanfatta året 2010!
Erfarenheter, lärdomar, ångest, panik, tårar, skratt, fest, vänner, film, musik.
 
- något du längtar till 2011?
Göteborg, Sthlm, sommarlovet. Träffa pappa och dom också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig maaaauuuulin , /// goude <3333333

2011-01-03 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0