tjabbatjenahallå!



Nu var det sjukt längesen jag skrev här på bloggen (,för att jag inte har haft tillgång till en dator). Igår kom jag hem från nästan två veckor i varberg. 13 skitgöttiga dagar med sol, mat, bad, shopping, skratt och en del regn. 

Gårdagen och dagen som pågår just nu har bestått av Harry Potter maraton. Jag ska börja kolla på halvblodsprinsen(6an) men kom på att vi inte har den här hemma och jag hittar den inte på datan..ILANDSPROBELM!

Veckan som kommer börjar östersjöfestivalen här i karlshamn, så det lär nog bli några roliga dagar. Och nästa måndag bär det av till STHLM!!! På tisdagen blir det allsång på skansen och då uppträder bl.a. Hoffmaestro och en av Norén bröderna. UNDERBART!!! Sen blir det såklart shopping och kanske lite kändis-spotting.. :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0