min vecka

en liten uppdatering om vad som har hänt i mitt liv den senaste veckan.

Jag har vart i mitt älskade Ullared med ett härligt tjejgäng. Jag har pratat med pappi om påsklovet. Jag har gjort fint i mitt rum. Jag har vart på världens roligaste klassfest. Målat naglarna i en fin rosa vårfärg. Jag har dansat och känt mig lycklig. Jag har kollat en hel del på nya favoriten GLEE. Jag har myst med finaste smulan och sovit mig igenom hela helgen känns det som. Jag har invigt min nya vårjacka. Jag har besökt nyöppnade bikbok och cubus. Jag har haft en mysig kväll hemma hos syster.

Nu ska jag äta och kolla Big Brother. Förresten, min fina mimmi har skaffat blogg som du kan kolla in här! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0