lista

Hittade den hos Michaela Forni.

matvanor:

Bästa maträtt? tacos, fiskpinnar & spenat och sen så gillar jag massa plockmat och kräftor!
Bästa efterrätt? Ingen speciell, men choklad går ju alltid hem.
Bästa dryck? vatten
Hatdryck och maträtt? äppeljuice och allt från skolan.
Använder du smör på smörgåsen? Ja, ofc!
Smågodis eller färdiga påsar? Äter bara choklad typ.
Bästa soppan? Är inte så förtjust i soppor.
Favoritglass? hmm.. typ lakrits och melon

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? allt från 0 - 1000:-
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? sorligt nog, leggins. och stora t-shirtar!
Favoritfärg på kläder? går i vågor.
Favoritfrisyr: Skönt med uppsatt ibland, men kul att variera sig.
Bästa mönster: Ränder och småblommigt.
Bästa accessoar: ett leende och nagellack.
Hatplagg? byxor, för att dem inte passar mig.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar -.-
Vad vill du bli? Jag vill jobba inom mode, skönhet eller inredning.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? kanske senare i llivet, inte just nu dock.

Lite allt möjligt:

Har du barn? nääää
Är otrohet okej? nää
Älskar du någon? Ja, ofc! :)
Vart åker du helst på semester? Liseberg, sthlm och jag vill gärna åka till USA!
Bästa klimatet? typ 25 grader hela tiden med massa sol och varm blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0