min helg

Jag har käkat världens godaste frukost och hoppat i hotellsängar. Jag har sett 2 kändisar och ett par louboutinklackar. Jag har druckit goda drinkar och kollat ut över Liseberg från vårt fina hotellrum. Jag har spanat in snygga killar och chilligt folk i allmänhet. Jag har blivit snurrig av helium och blivit utsatt av sveriges kaxigaste 5-åring. Jag har fått nya favoritsnacks som består av lökringar och vitlöksdip. Jag har ätit frasiga våfflor med hallonsylt och en jättegod räkmacka. Jag har åkt årets nyhet på liseberg, atmosfear, 3 gånger! Jag har blivit utsatt för negativa g-krafter och skrattat så jag har fått ont i magen. Jag har skrikit massvis och blivit genomblöt. Jag har åkt i en loop 3-4 gånger och stått i hur många köer som helst. Jag har sett världens fulaste pudel, stackars hund. Jag har druckit gott kaffe och suttit ute och njutit av göteborgs försommar. Jag har börjat gilla rosa igen och genomlidit extrem värme, men det var gött! Jag har fått ont i fötter och ben men vart mer lycklig än på mkt, mkt länge. Jag tror jag har hittat min nya favoritstad. Göteborg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0