skräckafton hos saga



drinkarna var såå goda!

förrätt

Anna var... bara läskig och jag var jokern



Haha, jag gick verkligen in i min roll!


mimmi & bella <3


Igår cyklade jag och Anna hem till Saga och på vägen dit körde x antal bilar förbi oss med förskräckta miner, haha. Väl hemma hos Saga fick vi god potatisgratäng och kyckling med sallad. Till efterrätt blev det cheescake, typ..
Saga hade också vart väldigt duktigt och kommit på tre roliga tävlingar. Jag vann tipsrundan med endast ett fel och musiktävlingen. Bella vann introtävlingen där vi fick höra olika intron från program som gick på tv när vi var små. Favoriten var Beppes godnattstund, haha! Nu är det gosdax, gosdax, gosdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0