saker om mig

Jag gillar att läsa bipackssedlar, jag hatar att ha strumpor, jag gillar att kolla på sommarfilmer runt jul, jag tycker om att ha håret uppsatt i tofs, jag kan äta kyckling och vissa vattenvarelser men inget annat kött, jag älskar dressingar, ost och gurkmacka är en evig favorit, jag gillar att exprimentera med smink men föredrar att gå utan det, jag älskar ord och låttexter, jag tycker att nyår är sjukt överskattat, men att halloween borde bli mer uppmärksammat i Sverige, min stora dröm är att åka på roadtrip genom Usa, jag har väldigt svårt att inte skratta när folk slår sig, jag tycker att Rachel McAdams och Ryan Gosling har den bästa kemin jag någonsin sett på film, jag älskar att få presenter, jag tycker om sarkasm och älskar därför Seth Cohen i O.C, jag tycker att Adele är fantastisk, jag tror jag skulle svimma om jag träffade Joel Kinnaman, jag gillar filmmusik, jag älskar att en bild kan förmedla just det man känner, jag skulle vilja lära mig balett, jag tycker att franska är det vackraste språket som finns, jag har lipat mig igenom i stort sett hela forrest gump, jag tycker att drömmar är otroligt facsinerande, jag tror att själen fortsätter leva när kroppen dör, jag älskar känslan jag får på julaftonsmorgon, det är liksom magi på något sett, ros är min favoritblomma, jag tycker ingen färg är ful, men jag älskar rosa, jag tycker att de flesta politiker beter sig som dagisbarn, jag tycker om att åka tåg, jag älskar att vara på Liseberg, jag försover mig i stort sett varje dag, jag föredrar hav framför sjö och pool, jag gillar att pyssla och baka, jag är en optimist.
JAG ÄR JUST I DETTA ÖGONBLICK LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0