baaaaaaaaaaaaaaaaaajs

Det kändes jävligt gött o skriva, så det så! Har vart sjuk sen i tisdags men idag har jag fan nått botten! DÄRFÖR JAG INTE HAR BLOGGAT IDAG, FÖR ATT JAG HAR LEGAT I SÄNGEN HELA DAGEN! Har sovit sjukt mycket och har ont i halsen, örongångarna, lederna och blir andfådd av att gå ut med hunden. Tänkte bara för dom som ville veta så mår jag skiiiitdåligt! Nu kan man säg att utsidan visar lite av hur dåligt ja mår på insidan typ. LOL. Eller inte. Har kollat färdigt på o.c och det betyder att jag känner en enorm tomhet. Men har börjat kolla på Glee säsong 2 nu iaf. Vet inte riktigt vad jag tycker om den serien, har liksom lite svårt att få grepp om den. Men lite gillar jag den allt eftersom att jag glor på den. Har spenderat kvällen med att skriva ett typ av arbete som nu äntligen är färdigt! Resultatet är att jag är jävligt NÖJD och att jag har fått en otrolig värk i händer, fingrar och nacke, så nu ska jag stänga av den här skiten och gå och lägga mig. Imon äre fredag.. wiiiie? Nä, för jag är sjuk! :(((((((((  Bye, bye, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0