hon hoppas och tror att det inte ska vara försent


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Antagligen dansade jag runt till A-teens och britney och lekte med barbiedockor och lekte skola med alla mina gosedjur.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Satt inne mestadels och var otroligt trött, orkeslös och olycklig. Kollade o.c och lyssnade på musik.

3) SNACKS DU GILLAR?
marabou med digistive, hallonmumrikar, cream cheese chips, mörk choklad med salt och vindruvor <3

4) SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
colombus- kent, fest i hela huset - big brother, walking in memphis - marc cohn, från och med du - oskar linnros

5) SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Resa till olika platser, köpa min drömlägenhet, gå på massa konserter, hyra liseberg, skänka till familj och välgörenhet

6) DÅLIGA VANOR:
tränar inte, äter inte alltid så nyttigt, gör inte som ja vill o säger inte alltid ifrån.

7) SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
festa, umgås med de ja älskar, shoppa, sova, kolla o.c, åka karuseller, kolla film, äta

8) SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag skulle aldrig köpa blodkorv, o ja skulle aldrig klä mig i en kortkort klänning med uringning.

9) FAVORITSAKER:
datan, mobilen, mina serier/filmer, min säng, mina nagellack, min locktång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0