min vecka

Jag har dansat, jag har sjungit, jag har skrattat, jag har blivit mer förvirrad än jag var tidigare, jag har fått en bil (OMG), jag har vart på mitt älskade ikea, jag har skruvat ihop möbler och njutit av mitt underbara sovrum, jag har ätit sås med pizza, jag har träffat nya människor, jag har funderat och inte blivit mer klok för det, jag har gjort smörgåstårta för första gången, jag har kollat på o.c, jag har vinglat fram in nattens kalla värld, jag har umgåtts anders, ove och göran, jag har impulsshoppat, jag har spelat bowling och jag vann (wiie), jag har sovit en del, jag har fått nytt hopp, jag har målat naglarna röda, jag har gjort något jag är rädd för, jag har upplevt något som kändes som en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0