back to life

 
indie

Då var det måndag igen och back to the boring life, typ. Den här veckan har jag 3 prov, fakturor som ska betalas och returer som ska skickas och så ska jag övningsköra lite också hade jag tänkt. Försäkringskassan kan förresten ta sig i röven! Eller den icke serviceminded kärringen rättare sagt!

Men jag tänker inte låta nån tråkig tant förstöra min dag! Bara man kollar på den här outfiten blir man ju glad! Sen är det ju project runway ikväll, som jag iof missar, men det finns ju play numera! (Y) Jag gjorde förresten en superdupergod pasta och ostsås innan som jag toppade med parmesan, MUMS! Nu ska jag fortsätta plugga. Ciao! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0