en liten lista såhär på onsdagskvällen :)

Vad har du på dig?
trosor och t-shirt

Hur mår du?

Är trött, på alla sätt och vis

 Vad önskar du just nu?

Att livet vore lite lättare och att mina skor vore här just nu så hade jag något att vara väldigt glad över. 

 Vad har du ätit idag?

Frukost: gröt m sirap (godast) frallor, kaffe

lunch: macka med kycklingröra

middag: lökbiffar (haha) med potatismos och sås

efterrätt: kaffe pepparkakor o vettebröd

 Vad ska du göra imorrn?

Gå i skolan typ

 Och på söndag?

Don´t no. Vara bakis kanske...

 Vem saknar du?

Ingen just nu.

 Senaste köp?

Skor från Nelly/cheap monday. Fick skicka tbx dom eftersom dom var för små, så nu beställde jag en storlek större. Hoppas dom passar nu!!

 Vad skrattade du senast åt?

Det var nog åt min kära vän Mimmi Karlsson

 Vad grät du senast åt?

Över att det blev för mkt

 Vem sov du senast med?

Kim

 Vad läser du just nu?

fifty shades of grey

 Senast sedda film?

Harry Potter tror jag, men kollade inte på hela dock..

 Vilken svordom använder du mest?

jävla, fan

 Vem var den senaste som ringde dig?

Kim

 Senast 3 inkomna sms?

pass

 Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

jaha

 Vilken är din favoritfrukt?

Är inte så mkt för frukt men typ äppel och banan, i mat dock.

 Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Don´t remember

Vad är du rädd för?

Massa grejer. Mest framtiden.

 Blir du lätt svartsjuk?

Ibland ja, tyvärr.

 Din favoritkaraktär ur en serie?

Seth Cohen . O.C/ Sheldon Cooper - The big bang theory

 Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Stina

 Vilket språk hade du velat lära dig?

Italienska, franska.

 Vad för sorts killar faller du för?

Långa, lite äldre typ. Annars inget speciellt.

 Vart vill du åka just nu?

Tillbaka till Berlin, till Paris och NY

 

Snodde listan av fröken Forni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0