isabel adrian/Michaela & Dasha/poddar


Jag tycker om Isabel Adrian mer och mer desto mer jag får se/höra av henne! Jag har hakat på det här med podcasts och tycker väldigt mycket om det! Och nu har Isabel och hennes vän Rebecca Simonsson (who I love!) börjat sända en egen podcast. Har hittills bara kommit ett program men det kommer ett nytt varje fredag och första programmet var jättekul att lyssna på! Det kan du komma till genom att trycka på bilden nedan.

Jag var inne på Isabels blogg innan och såg att hon hade länkat till en annan podcast där hon var gäst. Den var väldigt intressant att lyssna på och gav mig en ny, positivare bild av Isabel. Den kan du komma till genom att trycka på den sista bilden. Båda poddarna är verkligen värda att lyssna på!

En annan podcast som jag absolut älskar är Michaela Fornis och Dasha Girines! Dom är bästa vänner och den röda tråden i alla deras podcasts är kärlek. Väldigt rörande, rolig och mysig podcast. Finns på devote.se om jag inte har helt fel! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0