WANTED

skönhetsprodukter är något jag absolut älskar! Desto mera om produkterna är naturliga. Burt´s and Bees är ett bra val om man vill ha så naturliga produkter som möjligt! Jag är väldigt nyfiken både på skrubben, som är bra nu inför vår och sommar, men även läppglanset, eftersom jag älskar läppglans och är alltid på jakt efter det perfekta! Det bästa jag har haft hittills kommer från Hawaiian Tropic och luktar (samt smakar) jättegott! Det är också helt klibbfritt vilket är ett stort plus! Hatar när håret fastnar i läppglanset!!

Jag har även vart på jakt efter ett bra solpuder och tror nu att jag har funnit det rätta, som kommer från Maybelline. Det finns dock bara i två nyanser, så det är ett litet minus. Men, jag har det vanliga pudret i samma format, och det funkar superbra, så jag tror och hoppas att solpudret ska vara lika bra!

Ögonskuggan kommer från Isadora och jag har hört så mycket bra om den! Finns i 6 eller 8 olika nyanser har jag för mig! Misten kommer från Elf och är riktigtt billig så även den är värd att testas! En mist sprejar du på ansiktet, på ditt smink, så att det ska hålla bättre. Man kan göra det flera gånger under dagen om man känner att det behöver bättras på. Har själv aldrig testat detta, men är riktigt nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0