2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag tog körkort, jag sökte till ett tv-program, jag tog studenten, jag var på bal.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag kommer inte ihåg om jag hade några löften..


Dog någon som stod dig nära?

Nej!


Vilka länder besökte du?

Hmm. stannade i sverige hela året.. Tråkigt nog. Eller ja, jag va ju på kryssning som gick till Polen och tillbaks om det räknas..

Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? 
Haha, att gå på systemet ofc och en bättre sommar och att resa.

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
9 april - körkort, 1 juni - balen, 13 juni - studenten, 25 sep - min födelsedag, 28/29 juni. 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Inget allvarligt vad jag kan komma på, förutom att jag har svårt att andas genom näsan.

Bästa minnet?

Flaket <3

Bästa köpet/köpen?
Alla drinkar, mina nike air, mina beiga klackar, min dator (hoppas jag, har inte testat den ännu) min katt, min studentmössa, lisebergsbandet, summerburstbiljett och en del skönhetsprodukter.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Min dator, mat och bensin skulle jag säg.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Absolut JA. Studenten, särskilt frukosten och flaket och när saga gick in i en skylt <3. Billie. Alla stunder med världens bästa vänner. När jag och stina var på liseberg. Min första egna biltur efter att jag hade tagit körkort och det faktum att jag slutade äta allting hela tiden och tog tag i min kropp och hälsa.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
trumpsta, a little party never killed nobody, can´t hold us och thrift shop, wrecking ball, wake me up, Ode to Oi, under the sun, studentsången.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Komplicerad fråga, pass.

Blev du kär i år? 
Nej verkligen inte.

Favoritprogram på TV?
Paradise Hotel, Greys anatomy, Sons of anarchy, solsidan, pll.

Bästa boken du läste i år? 
 Har typ inte läst nån bra bok i år, vad jag kan komma på.

Bästa filmerna som kom i år?

Fast and furious 6, white house down, the heat, dumma mig 2.

Största musikaliska upptäckten?
Kan verkligen inte välja, det har vart ett väldigt stort musikår för min del. Fast kanske Macklemore <3


Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag och mina vänner var på en resturang och åt och drack gott och skrattade och så fick jag massa fina presenter. Typ världens bästa födelsedag va det.


Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Den ändrades i och med att jag blev mindre, så att säga. Jag började tycka om att bära jeans, magtröja, kjol och lite tightare kläder. Det trodde jag aldrig skulle hända. Jag föll även som en fura för sneakers. Trodde jag heller aldrig skulle hända. Så min stil blev lite mer ghetto, lite tightare, och mycket roligare.


Vad fick dig att må bra? 
Musik, dans, mojitos, mina vänner, mina katter, minioner, träning, film och serier.

Vem saknade du?
En hel del och samtidigt ingen alls.

De bästa nya människorna du träffade?
Pass.

Beskriv året med 7 ord

Chockerande, dramatiskt, ironiskt, jobbigt, galet, overkligt, roligt.


Planer för 2014?
Att fortsätta vara en queen och stå upp för mig själv och att ha jävligt roligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0