favoriter från modeveckan i stockholm


IDA SJÖSTEDT
Älskar håren, sminket, pälsarna, klänningarna, materialen, ALLT! ♥♥♥ Absoluta favoriten är den blå långklänningen med slits.



DAGMAR
Det jag tycker om mest är stil och materialmixarna och framför allt jackorna! 




HUNKYDORY
Materialmix, päls, rockigt. En vinnande kombo!



MAYLA
Modernt damigt, fint arbete, och KAPPAN!


STYLEIN
Nude, mocka och klänningen på sista bilden. Dör!!!





 
DETALJER

Älskar ögonskuggan!

Peplum ♥

Älskar att alla modellerna ser ut som skolflickor med snarlika outfits!

Missbrukar ordet lite, men ÄLSKAR kostym på tjejer!!

Glitter och metallic och den lilla söta väskan ♥
mer metallic!!

STREET STYLE


Lisa Olsson

Kombon av tröjan och jackan ♥

Sofi Fahrman

Älskar outfiten till vänster, dock inte den till höger lika mycket.

Åh! Emilia De Poret. Så fin!

Fina Frida Fahrman och min favortit Rebecca Simonsson i kostym och Louboutins!

Karna och Lisa olsson.

Marie Serneholt hade snygga accesoarer.

Leopardmönstrat kommer jag aldrig sluta älska!

Love, Love, love jackan!

Väldigt snygga tjejer!

Love the bag! ♥


Detta var mina favoriter från modeveckan. Bättre sent än aldrig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0