bal inspo

 I år är det dags för student och bal för mig. Jag har en släkting som ska sy upp min klänning och nu vet jag precis hur jag vill ha den. Jag kan avslöja att den ska vara svart men jag vet inte riktigt vilken färg jag ska ha på väskan. Guld, silvrig eller svart??? Gällande smycken känns silver bäst och då måste väskan vara silvrig eller svart eftersom jag inte vill blanda silver och guld. MEN, svart och guld är så himla fint tillsammans. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra haha. Men jag hittade en del fina väskor som jag satte ihop till ett collage här nedanför. Favoriterna är de silvriga på översta och mellersta raden samt de guldiga på översta och mellersta raden. 


prom inspo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0