all i want for christmas 2013







Här är min önskelista för 2013. Kan ju säg direkt att den externa håddisken är en sån grej jag egentligen inte vill ha men som jag måste ha, sånt är ju lite tråkigt men väldigt praktiskt dock. Märks att man blir äldre för varje jul. Jag behöver verkligen nya hörlurar eftersom de jag har nu glider ut ur öronen när jag är ute och går och ljudet är inte det bästa. Jag vill ha hörlurar med en fet bas och hög volym, vilket jag har hört att dessa ska ha, så hoppas verkligen jag får dom. Sen är det dehär med onepiece. When u go there, u never go back again, eller va de nu heter. Jag är helt förälskad! Jag har en sedan innan men den är sunkig och har även världens största hål. Jag använde den typ varje dag tills hålet blev alldeles för stort, så nu hade jag behövt en ny att mysa i. Pengar vill jag ha för att jag sparar till en sak och presentkort för att jag kommer att behöva fixa mitt hår, köpa nya kläder och nya skönhetsprodukter. Så en till synes tråkig önskelista men väldigt praktisk och användbar och såklart skulle jag bli superglad om jag fick min älskade onepiece och allt annat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0