Min vecka

Jag har spelat Cluedo med en konstig tönt. Jag har saknat Sara för hon går typ bara halvtid i vår klass nu, inte ens det. Jag har kollat på pappas blogg. Jag har kollat på sjunde programmet av Glamourama. Jag har blivit jätteshoppingsugen. Jag har hittat nya bloggar att läsa. Jag har sovit hos Mimmi. Jag har börjat läsa en ny bok: I skuggan av värmen. Jag har blivit rikigt trött på snön. Jag har twittrat. Jag har varit på donken. Jag har skrivit ett klagomål till onlinepizza. Jag har gått väldigt mycket. Jag har fått reda på att vi ska köpa ny bil. Jag har umgåtts för lite med Linnéa. Jag har blivit trött på alla idioter. Jag har velat ha min klasströja/byxor. Jag har kollat klart på sista säsongen av o.c. Jag har skrattat åt Ronny & Ragge. Jag har blivit inspirerad. Jag har börjat längta till våren. Jag har missat bussen. Jag har fått tid för klippning/färgning. Jag har bytt till mittbena för en längre tid. Jag har ätit en hel chicken mcnugget för första gången. Jag har saknat Belinda. Jag har haft beslutångest gällande färgningen av mitt hår.

Nu börjar en ny vecka! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0