I Uppsala

Har inte kunnat/orkat blogga ute på landet, men igår så fick jag och Matilda en idé och bestämde oss för att åka till Uppsala. Så idag, när vår fabror skulle tillbaks hem till Västerås så fick vi åka med han i 1 timme, sen satt vi i en trång buss i 1 1/2 timme och sen på en annan buss i typ en kvart. Sen var vi äntligen hemma på Svankärrsvägen i Uppsala.

Vi stannade hemma en liten stund för att duscha och äta, sedan tog vi bussen in till stan. Där hittade jag en asnajs orange t-shirt på monkis rea, men det jag egentligen letade efter var haremsbyxor, men sjävklart hittade jag inga svarta i min storlek.
Nu ska vi käka scones, chips, dricka läsk och kolla på film. :D Imorgon åker vi tillbaks till Ennora igen. Saknar dom lite redan. =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0