min vecka

Det har blivit lite av en vana av att skjuta upp det här inlägget varje vecka. Skärpning!

Jag har tvättat staket i stekhett solsken. Jag har ännu inte fått bota mitt shoppingsug. Jag har suttit på ett tåg och svettats och stunden efter satt jag i en buss med gåshud. Jag har läst 1 miljard tidningar(typ). Jag har haft luftmadrasstävling på havet. Jag har rott till en ö, med hjälp av 2 små tomtar. Jag har legat o schteekt. Jag har gjort en väldigt bra sak och en inte såbra sak, men det löste sig iallafall. Jag har haft abstinens på Grey´s Anatomy. Jag har slutat bita på naglarna och målat dom gröna istället. Jag har spenderat några timmar med min kära, saknade syster, ute i solskenet. Och ofcourse, så har jag käkat jordgubbar och kollat på Farsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0