min vecka

Bättre sent än aldrig, som man säger.

Jag har haft en skitrolig dag på Liseberg! Jag har träffat min efterlängtade kusin Matilda och vi har haft hur kul som helst tillsammans. Inom radien av ett dygn har jag vart i Göteborg, Borås och Uppsala. Jag har äntligen fått tag på ett nytt läppsyl som jag älskar! Jag har vart barnvakt. Jag har badat för andra gången i år. (badkruka, jag vet.) Jag har fått en miljard myggbett! Jag har kollat på det sagolika prinsessbröllopet och kanske fällt en liten tår. Jag har paddlat kanot, åkt båt och grillat korv. Jag har vart på Elsa Anderssons konditori och fikat och så har jag och pappa överraskat lilla farmor med vår närvaro.

Nu kommer jag inte på mer och är riktigt hungrig, så nu får jag ta och göra lite mat. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0