dålig dag

Idag har det vart en dålig dag. Jag hade mensvärk så jag var tvungen att åka hem. När jag kom hem la jag mig och sov i 2½ timme och det var i och för sig jävligt skönt, men sen jag vaknade har jag bara bråkat med alla i min familj. It sucks! Man duger tydligen inte och man gör inget o..s.v.
Men jag har iallafall bra vänner som får mig att må lite bättre. På onsdag har jag studiedag och den har jag sett fram emot i typ två veckor eller nåt sånt. Då vill man såklart ta vara på tisdagen och vara med sina vänner och hitta på något, och sen chilla på onsdan typ. Men vi får väl se hur det blir med det. Nu är jag rikitigt nere asso. Orkar inte blogga. Jag får se om lite glamourama piggar upp mig.

update: Jag mår lite bättre nu. Men jag är trött och fortfarande ledsen och sårad. Men det löser sig nog imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0