min vecka

Jag har haft nationella prov i engelska. Jag har vart i Karlskrona och shoppat. Jag har firat min syster. Jag har gjort två nya saker. Jag har kollat på det sista avsnittet av Glamourama. Jag har börjat ogilla Blondinbella och börjar gilla Amir, Gaybloggen. Jag har pratat med pappa för första gången på ca fem veckor. Jag har vart så arg så jag har börjat gråta. Jag har delat ut reklam i två timmar. Jag har haft världens roligaste dag före studiedag och studiedag. Jag har använt jeans för första gången på länge. Jag har fått träningsvärk i mina vader. Jag har övervägt att bli medlem på facebook, men har ännu inte bestämt mig. Jag har börjat kolla på O.C igen. Mitt humör har gårr upp o ner som en bergochdalbana. Jag har bytt tillbaks från mittbena.

Undrar vad som händer nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: Annelie Berggren

Hoppas din vecka blir helt underbar =)...kram

2010-03-22 @ 06:51:52
Postat av: svar till annelie

tack =)

2010-03-22 @ 07:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0