17:e maj

Jag somnade inte förräns vid 4 inatt, så jag sov bara 2 ½ timme, men jag har nog aldrig vart så pigg i skolan som jag var idag. Efter skolan gick jag och Linnéa upp på stan och där råkade vi stöta på Jindra och Maria, mycket trevligt. Längesen man hängde med dom tjejorna.

Åkte med mamma hem vid femtiden och nu sitter jag i min kära säng och ska snart börja plugga på hemkunskapsprovet som jag har på torsdag. Imorgon ska förresten jag och Hanna stå i cafeét och det ska bli så skönt att slippa lektionerna! Sen är det såklart kul att stå där med Hannisen också. :)



Haha! Gammal bild på mig och Linnéa.


Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

hahah härlig bild

2010-05-18 @ 16:33:10
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0