lista

Jag vet inte varför, men just nu har jag en period då jag gör listor hela tiden.

1. Har du ett par rosa string? nej
2. Vem var den senaste du pussade? A.. tror jag. 
3. Vad har du för bhstorlek? 70DD
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? vet inte, haha. 
6. Vad gjorde du inatt? sov.
7. Och i förrgår natt? körde moppe, kollade film och sov. 
8. Vad gör du innan du ska sova? äter, borstar tänderna och kollar på o.c. 
9. Kan du prata med din mamma om allt? nej.
10. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja
11. Har du varit gravid? nej
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? inte om det hade hänt just nu.
13. Choklad eller glass? Choklad
14. Push-up eller T-shirtbh? pass
15. String eller hipsters? hipsters
16. klackskor eller gymnastikskor? jag får rysningar av ordet gymnastiksko, så klackar. 
17. Kjol/klänning eller jeans? klänning, men börjar gilla jeans nu. 

FAKTA
1. Hemstad/ort?
Karlshamn
2. Hårfärg? blond med fet utväxt 
3. Längd? 162 typ
4. Frisyr? normallångt typ.
5. Ögonfärg? vet inte. 
6. Humör? alltid som en bergochdalbana. 

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? tror inte det, men jag vet inte. 
2. Tror du på kärlek? ja.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? haha, ja. 
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? inte vad jag vet.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? tror inte det. 
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nä.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vet inte.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske.

HAR DU
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? nej, man är ju proffs, haha.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? nä.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja, 10000 saker.
4. Har du hoppat bungy jump? nej, men det hade vart sjukt häftigt! 
5. Har du nånsin varit med i en olycka? äh, ja..*host*vildsvin*host*
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? en hel kladdkaka har jag nog ätit. 
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? jadå.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? japp.
10. Har du nånsin tyckt att världen är super? Ja


1. Saknar du någon just nu? ja.
2. Är du glad? har inte vaknat ännu. 
3. Är du fundersam? Ja.
4. Är du uttråkad? nä.
5. Är du tysk? nej. 
6. Är du italienare? nej
7. Är du fransk? nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 06.58
2. Namn? malin cecilia
3. Vart bor du? matvik
4. Hur många barn vill du ha? 1 - 4
5. Vill du gifta dig? kanske
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär eller klipper. 
7. Har du ätit sushi? nej, men vill pröva.
8. Har du syskon? ja
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

FYRA GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? pass
2. Har du en hund? ja.
3. Sover du helst själv eller med någon? kan vara skönt o sova själv, men mysigt att sova med någon annan.
4. Tror du på spöken? kanske

VEM

1. Vem älskar du? mina vänner.
2. Vem kan berätta allt för dig? min bästa vän.
3. Vem vill du bli full med? hahahä.

Okej, jag tror jag svarade rätt på alla och hoppas att jag inte missade någon. Jag orkar inte gå upp och kolla, för jag är så himla trött!

Nu blir det iväg till skolan för att gå 1 mil i det här underbara gråa, mulna, fuktiga 6.7 graders vädret. SÅ HIMLA KUL! ... NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0