Valberget med niorna

Jag är så otroligt trött, efter att ha gått mer än 1 mil eller över 17000 steg. Så jag väljer att sammanfatta dagen med några ord och bilder.

Ord som beskriver min dag: trötthet, tårar, utmattning, skratt, klagan, stolthet, saknad, sorg, panik, avsky, glädje, nyfikenhet, oro, vänskap.

Bildernas kvalite kanske inte är så bra, för jag har fotat med min kassa mobilkamera, men bättre än inget i alla fall. (;


skorna man skulle ha om man skulle klättra.


2 st klätterinstruktörer.

Valberget, ca 20/30 m högt.

Anna firar sig ner.

En station där man skulle sätta ihop klossar av olika slag.

En annan station där man skulle leta upp bokstäver i vattnet.

En kanot. =)

Anna äter äppel.

Alling och Axel samlar bokstäver.

Solen tittade fram lite då och då.

Första tecknet på att vi var påväg mot civilisationen.

Converse.

Sarah, Mimmi och Anna.

William fick lite panik på slutet och skrev sos.

William försökte vara lite rolig. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0