min vecka

Jag har vart med om köttbullskastning. Jag har spenderat denna underbara söndagen med min bästa vän. Jag har vart på fest i stan för första gången på 1 månad och jag upptäckte att jag hellre håller mig till kära gamla Hällaryd. Jag har kollat på sista avsnittet av Andra Avenyn någonsin. Jag har legat och solat och fått lite, lite färg. Jag har bokat om min klipptid för att jag blev sjuk. Jag har en kollat på 9:ornas musikal i skolan. Jag har velat klippa page, men inte kunnat bestämma mig. Jag har äntligen hittat en klänning som jag ska ha på ett bröllop i slutet av maj. Jag har kommit på 2 alternativ till utklädningsdagen. Jag har krängt choklad hela dagen idag. Jag har kollat på "Maria Larssons eviga ögonblick". Jag har blivit beroende av Witamin well, haha. Jag har vart hos Makke med Mimmi och Anna (ingen som är förvånad?). Jag har gjort en ny sak att bocka av på min lista, hehe. Jag har gjort nya planer för sommaren (förhoppningsvis). Jag har kollat på hockey-vm.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska alla 9:or gå en mil och leka lekar. Hoppas det blir roligt. PuSsSsS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0