min vecka

Jag har haft tacokväll med Anna och Mimmi. Jag har följt med Linnéa när hon skulle sola. Jag har vart sjuk och käkat jättegoda halstabletter. Jag har gått över 17000 steg på en dag och kämpat som en idiot. Jag har kommit in i en kaffeperiod. Jag har haft ett underbart samtal med min efterlängtade pappa. Jag har fått hem en alldeles underbart vacker och smashing klänning, som jag ska ha på ett bröllop. Onödig fakta kanske, men jag har sett sjukt många polisbilar den här veckan. Jag har provat på något nytt. Jag har blivit jätteglad för Elfsborgs vinst. Jag har somnat ute i solen(brände mig som tur var inte). Jag har haft sömnproblem. Jag har funderat över vad jag ska ha på mig på utklädningsdagen i skolan. Jag har börjat lösa korsord och sudoku(sjukt svårt ord att uttala!). Jag har målat mina naglar i somrigt starkrosa och längtat till sommarlovet. Jag har ätit grillchips med extra kraftig smak.

Nu kommer jag inte på så mycket mer. Vi får se vad som händer nästommande vecka. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0