min vecka

Jag har tagit årets första dopp i regnet. Jag har vart hos doktorn p.g.a min hals. Jag har längtat som en idiot till sommarlovet. Jag har klippt mig/färgat min vackra utväxt. Jag har funderat på att börja träna fotboll igen. Jag har äntligen blivit klar med mitt so-arbete. Jag har njutit av en ostfralla och cola på en ljuvligt tyst takterass. Jag har vart dålig på att blogga. Jag har fått frukost på sängen. Jag har saknat någon. Jag har kollat på säsongsfinalen av Desperate Housewifes. Jag har sprungit och det kändes så underbart att det inte går att beskriva. Jag har haft en rolig dag i cafeét med Hanna. Jag har solat och fuskat med bus(brunutansol). Jag har pratat med mina saknade farmor i telefon. Jag har inhandlat ett par galet snygga skor. Jag har gråtit till en alldeles underbar film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0