min vecka

Jag har lipat till Forrest Gump för typ 1000:e gången. Jag har kollat ut över vackra gula fält och underbar blå himmel från ett bilfönster. Jag har vart på ett minnesvärt bröllop. Jag har kollat på esc. Jag har ätit en supergod hotellfrukost. Jag har skrattat åt Bridget Jones. Jag har fått otroligt ont i mina fötter efter att gått i 12cm´s klackar en hel kväll. Jag har suttit på ett berg och kollat på en vacker utsikt. Jag har äntligen klarat 1:a världskrigsprovet. Jag blev hippie för en dag.

Den här veckan har vart grym, men jag kommer ändå inte på så mycket att skriva. Så kan det va ibland, men jag fyller i om jag kommer på något mera. Nu ska jag sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0