min vecka

Jag har träffat gamla vänner och haft kul. Jag har kollat på Idol och röstat på weise. Jag har blivit sjukt frustrerad över mitt fotoarbete. Jag har vart ute och cyklat hela två gånger. Jag har fått vg på min bokrecension. Jag har gjort något nytt, galet och roligt. Jag har kollat på många bloggrelaterade serier. Jag har saknat gamla tider. Jag har blivit sjukt shoppingsugen. Jag har längtat till julen. Jag har ätit en mindre god räkbaguette med mina fina vänner. Jag har överlevt utan min mobilladdare i hela 2 dagar. Jag har olyckligtvis lyckats att radera en av mina spellistor på spotify (som innehöll mest musik av alla.) Jag har kollat färdigt på o.c säsong 2 för 156468966 gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0