lista

Du heter:
Malin Cecilia Svensson

Smeknamn:
Mallan, CharlieDread, Mööl

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Vad som helst med Eddie Vedder, "hallehuja" med Jeff Buckley, m.fl.

Beroende av: 
nagellack, tidningar, tvserier, bloggar.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina naglar och ögon.

Hur imponerar man på dig?
Den här frågan måste man tänka igenom och det har jag inte tid med.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja! Skratta bör man, annars dör man. ;D

Hur svarar du i mobilen:
"Hallå", "Chacha" eller "Hej det är Malin".

Vem ringde du senast?:
Linnéa, innan ikväll.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att jag var duktig. =)

Antal timmar sömn inatt:
7.

Sov du ensam:
All by myself.

Brukar du komma i tid:
Vissa kommer bara skratta när de ser den här frågan, men det beror helt på vad det är. Om någon ska hämta mig, är jag alltid i tid. Om jag själv ska ta mig någonstans är det inte alltid lika bråttom. Men kommer alltid i tid till lektioner och tåget, haha.

Hur känner du dig nu?
Trött, stressad, glad, nöjd.

Vanligaste färg på dina kläder:
Grå. tror jag..

Vad tycker du om fötter:
Tycker inte fötter är äckliga alls, sålänge det inte är vårtor eller fotsvamp inblandat. Jag är själv en barfotamänniska.

Vad saknar du:
Stockholm, mamma och sommaren!

Hade du en bra kväll igår:
Helt okej. Hälsade på mamma, åt donken och kollade på Desperate Housewifes/Cougartown.

Favorit dryck på morgonen:
Vatten, nypressad apelsinjuice och kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vardagarna: 22.30-00.30 Helgerna: 00.00-03.00

Är du blyg?:
I vissa sammanhang. Kan skifta ganska mycket.

Sysslar du med någon idrott:
Nej, inte nu längre. Eller räknas det om man springer till kylskåpet?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ingen aning.

Är du nöjd med ditt liv:
Allt går ju i vågor. Sånt är ju livet.

Är du bortskämd:
Beror på vad man jämnför med.

Vad gör du i morgon:
Pluggar matte i 3 timmar, har spanskaprov, handlar med Rolf och välkomnar mamma hem.

Vad är det värsta du vet?:
Elaka/falska människor, depression och tiden då solen går upp vid nio/tio och går ner vid två/tre.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, det hoppas jag.

Vad är det finaste du fått?:
Shit! Ingen aning. Men jag värdesätter mer personliga grejor än dyra grejor.

En speciell dag du minns:
Det här måste man också tänka igenom, vilket jag fortfarande inte har tid med.

Du samlar på:
Tidningar, tvserie boxar, tvätthögar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Linnea och pappa.

När grät du senast:
Kommer inte ihåg. Det var nog till One tree hill iallafall.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Investera i något, shoppa, spara och resa. Och köpa presenter till mina nära o kära.

Vill du gifta dig:
Kanske om man träffar den rätta.

Vill du ha barn:
Ja, 2-4 tror jag. Men det kan ju ändras. Hade vart kul med ett litet fotbollslag som springer omkring, samtidigt som det blir väldigt mycket jobb.

Är du musikalisk?:
Hmm,.. Tror alla har det inom sig någonstans.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Nesh!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna:
Jag kan stolt svara nej på denna fråga. Började med det när jag var liten, men slutade i somras. Det är typ lika svårt som att sluta röka för vissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0