min vecka

Jag har haft ett helt underbart påsklov och hittat på massa roliga saker. Jag har badat jaccuzi, cyklat i den friska vårnatten, suttit på en kaj och njutit av våren, jag har klippt bort det slitna på håret, jag har vårshoppat, jag har vart på underbara IKEA och köpt grejer till mitt rum, jag har grillat med mina vänner, jag har kollat på glamourama och blivit inspirerad, jag har var ute i solen och salmat på mig massa d-vitamin, jag har nästan trampat på en äcklig orm, jag har umgåtts med min syster och glidit omkring. Jag har haft filmkväll med två vänner. Jag har ätit massvis med jordgubbar och letat efter påskägg, jag har somnat ute i solen, jag har lyssnat på den underbara digilistan och avverkat x antal avsnitt av satc-boxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0