lista från tyras.se

När vaknade du imorse?
Svar:
först halvnio, men somnade om till klockan elva.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Shit, vad är klockan. Sen kom ångesten.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej, har bara kommunicerat via sms idag.

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag är trött, hängig, stressad.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
leggins och syrrans tröja.

Har du ont någonstans?
Svar:
näsan lite och har tryck på ögonen typ.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
jordgubbar doppade i choklad!!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Haha, studiebidraget var på 1050:-

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
lösögonfransar och bodybutter

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag?
Svar:
Blogg.se

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Duscha, kolla solsidan och Big brother, sova.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Ain´t no sunshine - Bill Withers

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att man vill.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Skrattade med Matilda. Saknar dig!!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Asso dagen är snart slut så jag förväntar mig inget.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Inatt fotade jag mina två senaste inköp.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Luften.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
halvåtta? 19.25 var den visst.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag kan ju berätta vad jag har gjort istället. Läst, skrivit en bokrecension, kollat bloggar, ätit, lyssnat på musik, målat i mitt rum.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Det jag har haft på mig hela dagen..

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag hade frågat varför vissa är som dem är och om dem vet att dem är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0