dag 01 - om mig

Mitt namn är Malin Cecilia Svensson och jag föddes den 25:e september 1994. Två veckor försent tror jag. Bor i Matvik, utanför Karlshamn. Jag har en mamma med respektive, en syster, 2 katter och en vitsvart sak. Pappa med respektive samt barn och katt bor i Borås. Så några gånger om året åker jag upp dit och hälsar på. Jag går första året på samhällsprogrammet, Väggaskolan i Karlshamn. Det går väl helt okej i skolan, men jag vet fortfarande inte vad jag vill bli.




Jag älskar film och musik. Jag saknar mina släktingar som bor längre upp i Sverige, jag saknar sommaren, havet, den blå himlen, jordgubbarna. Jag tror helt ärligt att 2011 kommer bli ett skitroligt år. Jag är så glad över att jag fann Mimmi och Anna. Jag älskar Boda Borg och har vart på 3 av deras anläggningar. Något annat som jag älskar är Ullared. Men jag tycker att programmet suger och där vinklas allt helt fel. Jag älskar att tävla och är en väldigt bra lyssnare. Då o då saknar jag mitt blonda hår. Jag är verkligen ingen skolmänniska, men har alltid haft löjligt lätt för engelska. Någon gång ska jag ta mitt pick och pack och flytta till New York/Los Angeles/San Fransisco. Men först ska jag hinna med något år i sthlm. Om jag skulle träffa Joel Kinnaman vet jag inte hur jag skulle bete mig. Helt starstruck där asso. Jag absolut älskar bloggar och innan läste jag sjukt många om dagen (ca 40/50), men har trappat ner på det nu.




Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta ni är <3 / syster

2011-01-05 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0