dag 03 - mina föräldrar


Min mamma heter Karin Johansson och jobbar på bank. Det har hon gjort sen hon gick ut gymnasiet. Ganska coolt egentligen, men aldrig något jag skulle kunna göra. Hon är väldigt noggrann med saker och ting, vill mer än gärna ha det rent o fint och är väldigt bra på att laga god mat och baka. Hon är allergisk mot fikon och pälsdjur och hon älskar rödvin och ostar. Om jag skulle bli rik hade jag köpt ett jättefint hus med stor trädgård och växthus till henne. Och en städerska, så hon aldrig mer behöver städa.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Vi brukar inte alltid komma överens men du finns liksom alltid där och jag skulle aldrig kunna föreställa mig världen utan dig.

   
(datumet stämmer inte)

Min pappa heter Christian Svensson och är en man i sina bästa år. Han har precis startat ett eget företag som har att göra med webdesign. Innan dess jobbade han på Lernia. Han bor som sagt i Borås och har gjort det i några år nu. Vet inte hur många exakt.

Vi har samma humor och jag älskar när han skrattar. Det låter liksom så roligt. Vi tänker ganska lika och ibland händer det att vi säger samma sak exakt samtidigt. Han gillar öl, smörgåstårta, orange och rymden. Och mig såklart, hihi. Det är så mycket som jag ser i mig själv som jag tror kommer från papi. Han förstår verkligen mig och ibland tycker jag att vi nästan är läskigt lika.

Jag skulle kunna fortsätta, men jag saknar papi så mycket när jag tänker på han, så det får räcka här.

Älskar er mamma och pappa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0