dag 07 - min(a) bästa vän(ner)

 4 tjejor vid namn Matilda, Anna, Mimmi och Linnéa.

Matilda är min kusin och bor dessvärre i Uppsala. Så vi träffas bara någon gång om året. Men när vi väl gör det så har vi otroligt kul tillsammans. Vi skrattar åt allt och inget, hela tiden. Om någon skulle se oss hade dem nog trott att vi var påverkade av nånting, haha.

Anna och Mimmi träffade jag på sommarlovet till nian tror jag. Men vi började väl umgås lite mer på vintern i nian. Vi klickade direkt och man kan vara sig själv i alla lägen. De behöver tex inte stå och sminka sig en timme varje dag, spegla sig hela tiden och sånna saker. Vi har gjort många roliga saker tillsammans och förhoppningsvis har vi fler roliga saker framför oss.            
      
Linnéa och jag hade spelat i samma lag en längre tid innan vi började umgås. Men jag kommer typ inte ihåg något sen vi var små. Hon betyder sjukt mycket för mig och vår vänskap har tvingats gå igenom ganska mycket. Men vi har klarat oss igenom det. Vi är väldigt olika som personer, men jag tror att vi kompletterar varandra på nått sätt. Som ying och yang liksom. Jag älskar vår konstiga humor och vi har väldigt många minnen tillsammans. Även om vi är olika så har vi ganska delade framtidsdrömmar, så det har vi lite ideér för. Men man få se vad som händer med tiden.

Älskar er allihopa och ni betyder så mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss kära kusin!!! försöker ringa till farmor och se om hon vill heenka sportlov, men hon är seg på att svara :D:D:D / goude <33333

2011-01-09 @ 13:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0