torsdag

Underbart med sommarlov! De senaste dagarna har jag shoppat, umgåtts med vänner, ätit en supergod falafelrulle, bakat min första jordgubbstårta med hjälp av Mimmi, kollat på tv(pga av detta konstiga väder!?) plockat sommarblommor, twittrat, läst massvis med tidningarna, ätit flera liter jordgubbar, haft hemmaspa och målat naglarna 1000 gånger. Och idag så fick jag reda på två jätteroliga saker som jag förhoppningsvis ska göra i sommar!

Imorgon är det äntligen midsommarafton! Jag och några vänner ska till en ö och tälta. Jag är så taggad, förutom det där med tältandet. Jag hoppas bara att vädret blir någorlunda okej. Nu ska jag återgå till hawaii five-o.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0