det bästa just nu

  • Lady Gagas nya låt och video. "Gagisk" och cool som vanligt och jag blir bara glad och vill dansa när jag hör den. (Spola fram till 2.30 om du bara vill höra låten.)



  • Bill Whiters - Ain´t no sunshine.


  • Ofcourse: BIG BROTHER! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men jag nöjer mig med att säga att det är ett jävligt enkelt koncept som de olika individerna/deltagarna gör väldigt underhållande. Jag är så fast.

  • När vi ändå är inne på undehållningstelevision så kan vi ju slänga in Jersey Shore. Jag vet att jag är fett efter, men det skiter jag i. Snooki är ju bara  liten, haha. 

  • Alla (,okej inte riktigt alla) filmer som var nominerade för oscars. Gud vad mycket bra filmtid man har framför sig! :))))

  • Att vi ska köpa färg/tapeter till mitt rum på lördag!! :D
     
  • Att jag vet precis vilka vårskor jag vill ha! Navy blue converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0