måndag

Helt ok dag i skolan idag. Slutade dock ganska sent och fick åka med värsta mongobussen hem men whatever! Har i stort sett inte gjort ett jävla skit sen jag kom hem så nu får jag väl sätta fart på mig själv så det blir något gjort. Ska ju hinna med o kolla idol o hollywoodfruar oxå liksom! Är förresten hemma själv och det börjar bli lite ensamt tycker jag.. ska nog sätta på en skräckis så jag känner mig mindre ensam och mer trygg! Nooooooooot! Hunden är btw fett läskig som kollar med en tom blick ut i luften.. Nej, nu får jag skärpa mig! Nu får det bli en promenix med vovven.


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: jättemysig mallan! <3

2011-09-12 @ 20:46:28
URL: http://www.dusuger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0