beauty favorites

beauty favorites

Mina skönhetsfavoriter jut nu. Lägger ner ganska mycket tid och pengar för att få en bra bas plus att jag tycker att det är roligt, haha. Letar alltid efter den perfekta primern och BB-krämen. Just nu suktar jag efter maybelines nya BB-kräm.

Sen älskar jag ju essies nagellack över alla andra märken! Förutom överlacket från seche. Man tar det direkt på det blöta nagellacket och vips så är det torrt. Torrshampoo är också något jag använder ibland, då väljer jag det för brunetter. Det bästa med batiste är att de har olika typer av torrshampoon. T.ex. för brunetter, blondiner, med körsbärslukt osv.

Maybelines lilla rosa-gröna mascara var den första mascaran jag hade och den är verkligen superbra, trots sitt låga pris. Loreals mascara är väldigt bra om man vill ha mycket svärta och volym, om man känner sig lite dramatisk, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0