en lördagslista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg och drömde i husvagnen i Varberg
Vad gjorde du för 15 min sedan? För 15 minuter sedan kollade jag på bloggar/OS
Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe, cola, pärondryck
Vad var det senaste du åt? godis :)
Vad var det senaste du köpte? energidricka
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig nu? Det har börjat mörkna, men himlen är klar :)



Godaste glassmaken?
lakrits och melon kanske :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? do no
Sover du tungt? Det kan minna kära vänner och familj intyga, haha!
Drömmer du mardrömmar? Ibland, men gillar de drömmarna också
Trivs du med ditt jobb/plugg? sommarjobbet, helt ok. Skolan, BLÄ! Tror dock sista året kan bli bra!
Favoritklädsel? onepiece eller shorts och löst sittande t-shirt samt barfota :) eller en skitsnygg klänning och klackar!


Vad ser du om du tittar till höger?
pappi :)
Vad gör dig glad? vänner, kimmie, shopping, sol, god mat, Sheldon cooper :)
Vad ska du göra härnäst? gå på toa :D
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? trött men glad
Favoritgodis? marabouchoklad och turkisk peppar typ
Kläder just nu? shorts och t-shirt
Hur många kuddar sover du med? En där jag har huvudet och en jag håller om
Spelar du något instrument? nooopee


Morgon eller nattmänniska?
NAAAAATT
Vad är viktigast för dig? Nära o kära, mat, vatten, sömn, serier och min bäbis arthur
Är du kittlig? Oh ja!
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? löss
Stökigt eller välstädat? välstädar oftast men ibland är det skönt med stökigt :)
Vad längtar du mest efter just nu? Nelly outlet, Kim, SOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0