GINA TRICOT - EXKLUSIVE COLLECTION



Igår (tror jag det var) släppte Gina sin "exklusive collection" som består av lite dyrare festplagg och accesoarer. Jag tycker priserna är på tok för höga, med tanke på att man nog inte får vad man betalar för. Klänningarna är okej, men inget man inte har sett förr. Lite tråkiga tycker jag. De hade kunnat leka lite mer med material och form på de svarta långklänningarna. Men de kör antaglien ett "safe card". Men som sagt, man kan få bättre plagg med bättre hållbarhet för de priserna. Tycker Gina överskattar sig själva lite, gällande den här kollektionen.

För övrigt gillar jag för det mesta Gina, särskilt deras accesoarer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0